نوشته شده توسط : شایان فرجی پور

حتی اگر طرح های سنتی و ساده و یا خانه هایی که در یک نگاه بهترین سازه دوران خود تلقی می شوند را می پسندید ، بدون شک می توان با آجر خانه منحصر به فردی ساخت. کاهش هدر رفت انرژی کوره از طریق تعمیر و نگهداری صحیح آن در نهایت کاهش هزینه تمام شده تولید آجر نسوز را در مزایای آجر نسوز پی دارد. بخش چهارم مربوط به هزینه های سوخت مورد استفاده در پخت آجر و قیمت آن می باشد. ضخامت این آجر ها بین 20 تا 25 میلیمتر است و به دلیل وزن کم ، موجب افزایش سرعت ساخت و ساز می مزایای آجر نسوز شوند. انواع مختلفی از سنگ ها در سراسر دنیا وجود دارد که ویژگی های متنوعی دارند و استفاده از آنها می تواند خوب یا مزایای آجر نسوز بد باشد. واضح است که کارگران کارخانه های تولید آجر درگیر کار طاقت فرسایی هستند که باید حقوق و بیمه مقتضی برای آنها وجود داشته باشد که در نهایت بر قیمت تمام شده آجر تاثیر خواهد داشت. در حین پرس ضرباتی از طرف دستگاه روی قالب وارد می شود. در فرآیند تولید آجر، دستگاه های استفاده شده به منظور آسیاب کردن، اختلاط خاک و مواد اولیه و … بر روی قیمت آن تاثیر گذار می باشد. این امر اگر چه موجب کاهش هزینه تولید آجر می گردد اما از سویی افزایش ناخالصی وارد شده به آجر و کاهش کیفیت آن را در پی دارد. در سال جاری قیمت انواع آجر نسوز نما در کشورمان متغیر شده است. مزایای آجر نسوز در حین پرس ضرباتی از طرف دستگاه روی قالب وارد می شود. بنابراین شما یک دستگاه خواهید داشت که ضربه وارد می کند و یک قالب که ضربه را تحمل مزایای آجر نسوز می کند. آنگاه قالب را بر مي داشتند و آن را براي خشت بعدي تميز كرده پهلوي خشت قبلي قرار مي دادند تا خشت بعدي را در كنار خشت قبلي درست كنند. حضور کادر آموزش دیده برای انجام تعمیرات لازم دستگاه آسیاب به منظور تولید بهترین حالت آسیاب خاک، موجب تولید آجر با کیفیت بالاتر گردیده و مطابق با آن قیمت آجر نیز افزایش می یابد. اما گاهی کارخانه های تولید آجر خاک رس مرغوب که از معدن استخراج شده است را با خاک های ارزان دیگر مخلوط می کنند. از آنجایی که مواد اولیه تشکیل دهنده آجر نباید تفاوت چندانی با هم داشته باشند، لذا کارخانه های تولید آجر معمولا از یک معدن مشخص خاک مزایای آجر نسوز می آورند. مزایای آجر نسوز حال اگر کارخانه ها این زمان را کوتاه تر نموده و به ۳۵ ساعت تقلیل دهند، سوخت کمتری مصرف می شود و در مقابل آجر نسبتا به استاندارد خام باقی می ماند. برای کاهش میزان مصرف انرژی، شرایط کوره مزایای آجر نسوز اهمیت دارد. به طور کلی یکی از راه های کاهش قیمت آجر کاهش میزان مقاومت آن در برابر حرارت می باشد. بتن از استحکام کششی کمی برخوردار است؛ بنابراین برای افزایش استحکام آن از میلههای فولادی مزایای آجر نسوز استفاده میشود. از بلوک سبک به عنوان مصالح ساختمانی جدید برای نما، پایه ها، دیوار ها، سقف ها و پارتیشن ها کاربرد دارد.



:: بازدید از این مطلب : 50
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
نوشته شده توسط : شایان فرجی پور

نوعی از خاک نسوز که با نام آلومینا یا آلومین شناخته شده است و نسبت به خاکهای نسوز دیگر مقاومت بسیار بالاتری در مقابل حرارت دارد، آجر صنعتی کوره را می سازد. یک تیم از دانشگاه صنعتی در مالزی، متریالی با این هدف ایجاد کرده است که نام اختراع خود را بتن ترکیبی سبز گذاشتند. قرار بود این ساختمان یک گاراژ باشد، اما معمار، مشتری را متقاعد کرد که ساختاری با الهام از صنایع دستی محلی و اختصاص داده شده به جامعه، بسازد. فوم به صورت پنل های عایقبندی کاربرد دارد که فضای بین چوب و سیمان در ساختمانها را پر میکند. دوما، اگرچه در سراسر جهان درصد کمی از آجرها را تشکیل میدهد (۳٪)، اما به شدت با صنعت فولاد ضد زنگ مرتبط است، جایی که مواد نسوز دولوما تا حد زیادی جایگزین آجرهای منیزیم-کروم می شود. چگونگی تشکیل پوکی در ساختمان مصالح پیش ساخته. مزایای آجر نسوز 1۹. 3 موارد پیش بینی نشده در این قرارداد با توافق طرفین براساس اصل آزادی اراده خواهد بود . مزایای آجر نسوز این کارخانه ها با استفاده از قالب های پرکاربرد اقدام به آماده سازی بتن ها بر اساس استاندارهای لازم می کنند.

بنابراین طول عمر بسیار بالایی دارد.

• بتن های اکسپوز برای محوطه سازی پارک ها و باغ ها نیز کاربرد دارد. • قالب ها با استفاده از بولت و رامکا مهار شوند. • با توجه به ابعاد و حجم بتن ها از روش های مناسب برای نصب آنها مزایای آجر نسوز استفاده شود. مزایای آجر نسوز • بلوک ها و پنل های شکسته و ترک خورده مورد استفاده قرار نگیرند. این پنل های پیش ساخته را می توان در ابعاد مختلف تولید نمود و در تمام فصول سال مورد استفاده قرار داد. بتن اکسپوز به پنل های بتنی گفته می شود که به صورت پیش ساخته برای استفاده در محل مورد نظر ساخته می شوند. آجر هایی که از خاک سیلیسی تشکیل شده باشند، آجر های سیلیسی گفته می شود. آجر های قلیایی از اکسید منیزیم و سیلیسیم دی اکسید تشکیل شده اند. • بتن اکسپوز با استفاده از مواد اولیه تولید بتن معمولی ساخته می شود مزایای آجر نسوز بنابراین طول عمر بسیار بالایی دارد. بایرامیکس که امروزه به عنوان نمای تزئینی داخل و خارج ساختمان به کار میرود، برای اولین بار در سال۱۹۹۳ میلادی توسط یک گروه در ترکیه تولید و به دنیا عرضه شد. این روش اصولاً برای پروژه هایی مانند ساخت پل های بزرگ و ساختمان ها به کار می رود و مراحل تولید و بتن ریزی در محل پروژه انجام می شود.

• تراز کردن و شاقول گذاری بلوک ها به روش درست انجام شود.|• نهایت دقت در تراز بودن قالب ها به کار برده شود.|نسبت به قالب گذاری این بتن ها اقدام کنند.

• وزن بتن نما به دلیل شکل ظاهری و قالب گذاری خاص نسبت به سایر مصالحی که برای نمای داخلی و خارجی ساختمان استفاده می شوند وزن سبک تری دارد. به دلیل عدم استفاده از سایر مصالح بر روی این نوع بتن مزایای آجر نسوز زیبایی و کیفیت سطح آن اهمیت فوق العاده ای دارد به نحوی که وجود تخلخل و برآمدگی در سطح بتن از زیبایی ظاهری آن می کاهد. • سطح صیقلی و زیبای بتن اکسپوز باعث شده از آن در نمای داخلی و خارجی ساختمان استفاده شود. • تراز کردن و شاقول گذاری بلوک ها به روش درست انجام شود. • نهایت دقت در تراز بودن قالب ها به کار برده شود. • بتن اکسپوز این امکان را برای طراحان فراهم می کند که با توجه به اندازه هایی که در پروژه خود ثبت نموده اند مزایای آجر نسوز نسبت به قالب گذاری این بتن ها اقدام کنند. مزایای آجر نسوز این ویژگی این امکان را می دهد که کف کوره به اندازه بالا و اطراف آن داغ شده و اجازه می دهد که دمای بیشتری در اختیار مزایای آجر نسوز گذارد. بتن نما به دلیل دارا بودن سطح صاف و صیقلی زیبایی بی نظیری به نما می بخشد و علاوه بر آن طول عمر و مقاومت آن بالا بوده و تغییرات جوی بر روی آن اثر نمی گذارد.



:: بازدید از این مطلب : 33
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
نوشته شده توسط : شایان فرجی پور

هدایت حرارتی پایین باعث میشود آجرهای نسوز گزینهی مناسبی برای عایق بودن دیواره ها باشند و مقدار عایق بیشتری را نسبت به آجرهای معمولی ارائه دهند. مزایای آجر نسوز مواد این نوع آجرها منیزیت یا Mgo هستند، همانطوری که از اسم این نوع آجر مشخص است آجر قلیایی از اکسیدهای غیر اسیدی تشکیل میشود و در برابر دمای بالا و سایش شیمیایی مقاومت بسیار خوبی دارد. آجرهای نسوز با توجه به ماهیت شیمیایی که دارند در برابر حرارت و دما مقاومت بسیار خوبی از خود نشان میدهند. مزایای آجر نسوز عوامل تخریب عبارتند از سایش، ضربه، حملههای شیمیایی و بار مکانیکی مزایای آجر نسوز مزایای آجر نسوز زیاد. مزایای آجر نسوز تعداد محصولات نسوز که با توجه به ترکیبات متنوع و نامحدود مواد دیرگداز مختلف به دست میآید، بسیار زیاد است. آجر یکی از رایجترین مصالح ساختمانی است که به دلیل خصوصیات ذاتی آن یعنی پایداری در برابر سرما، گرما، رطوبت و زیبایی ظاهری مورد توجه همگان قرار مزایای آجر نسوز گرفته است. این آجرها برای شومینه، اتاقهای پخت و پز، اجاقهای چوبی، جعبههای آتش نشانی و صنایع مختلفی مانند کورهها، صنایع فولاد هم مورد استفاده قرار میگیرد. این خواص باعث شده به عنوان پرمصرفترین مصالح در ساختمان محسوب شود و زیبایی و الگوی حاصل از آجر چینی موجب شده به صورت نما در داخل و خارج بنا مورد استفاده قرار بگیرد و هویتی خاص به ساختمان ببخشد. از نظر اقتصادی، استفاده از یک نوع نسوز در کورهای تولید فولاد، سیمان امکان پذیر نیست و بنابراین انواع مختلفی پس از اطمینان از توانایی مقاومت در برابر دمای مورد نظر، مورد استفاده قرار می گیرد. استفاده از آجر به عنوان فرش کف، پله و محوطهسازی فارغ از مقاومت مطلوب آن ویژگیهای این مصالح کویری را در تمام شرایط اقلیمی بیشتر به مزایای آجر نسوز نمایش میگذارد. یک ساختمان آجری همانند یک فرش دستبافت، ترکیبی از سلیقههای بیانتهای معماران مزایای آجر نسوز هنرمند است. بر اساس یک بررسی کلی، بیشترین استفاده از مواد نسوز در سراسر جهان رس های نسوز (۴۶٪) و مواد نسوز مبتنی بر منیزیم (۲۶٪) است. در حال حاضر تولید کنندگان از مواد زیادی برای تولید آجر های نسوز استفاده می کنند مانند، مواد سیلیکات آلومینا، سیلیس و زیرکَن که معمولاً در دمای پایین مورد مورد استفاده قرار می گیرد. مزایای آجر نسوز این کارخانه ها، در الوان متنوعی سعی می نمایند تا محصولات خود را پس از ساخت، به بازار عرضه کرده و در دسترس مشتریان خاص خود قرار دهند.



:: بازدید از این مطلب : 41
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
نوشته شده توسط : شایان فرجی پور

از این رو این آجرها را فشاری می نامند که بعد از خشت زنی با دست، کارگران با فشار دست خود گوشه های قالب را با گل مخصوص پر مزایای آجر نسوز می کنند. مزایای آجر نسوز این پنل های پیش ساخته را می توان در ابعاد مختلف تولید نمود و در تمام فصول سال مورد استفاده قرار داد. استفاده از آجرهای تیره در فضاهایی که از نور کمی برخوردار هستند به طور کلی نمی تواند انتخاب مناسبی باشد زیرا رنگ تیره فضا را کم نورتر و دلگیرتر جلوه خواهد داد. این روزها متریال ساختمانی جدید با وجود این که زیاد مورد استفاده قرار نمیگیرد و با تردیدی برای معماران همراه است، اما طرفداران خاص خود را دارد. • زمان اتمام پروژه نماکاری با استفاده از بتن های پیش ساخته بسیار کوتاه است زیرا چیدمان آنها همانند بلوک های معمولی ست و در حداقل زمان ممکن صورت میگیرد. • قیمت این بتن ها در مقایسه با مصالحی که برای کفپوش راه ها و پیاده روها استفاده می شود پایین تر است و هزینه آن از نظر اقتصادی در پروژه های بزرگ بصرفه تر مزایای آجر نسوز می باشد. مزایای آجر نسوز به دلیل عدم استفاده از سایر مصالح بر روی این نوع بتن زیبایی و کیفیت سطح آن اهمیت فوق العاده ای دارد به نحوی که وجود تخلخل و برآمدگی در سطح بتن از زیبایی ظاهری آن می کاهد. • سطح صیقلی و زیبای بتن اکسپوز باعث شده از آن در نمای داخلی و خارجی ساختمان مزایای آجر نسوز استفاده شود. مزایای آجر نسوز مزایای آجر نسوز در خانه هایی که از سنگ ساخته شده اند گرم نگه داشتن محیط بسیار سخت است و باید از منابع گرمایشی بسیاری استفاده شود. مزایای آجر نسوز اما در نمای داخلی زیبایی اهمیت بالاتری دارد زیرا سطح کار باید یکپارچه و بدون تخلخل بوده تا قابلیت رنگ آمیزی و انجام کارهای مربوط به دکوراسیون داخلی را داشته باشد. • برای خروج حباب های هوا از بتن خصوصاً در کنار قالب ها عملیات ویبره انجام شود. بایرامیکس که امروزه به عنوان نمای تزئینی داخل و خارج ساختمان به کار میرود، برای اولین بار در سال۱۹۹۳ میلادی توسط یک گروه در ترکیه تولید و به دنیا عرضه شد. مزایای آجر نسوز پنل هایی که برای نمای خارجی ساختمان به کار می روند باید از مقاومت لازم در برابر شرایط متغیر آب و هوایی برخوردار باشد و مانع از ورود آب به لایه های زیرین سازه شود.



:: بازدید از این مطلب : 48
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
نوشته شده توسط : شایان فرجی پور

امروزه با گسترش آپارتمان نشینی و مکانیسم های طراحی آپارتمان، استفاده از محصولاتی که بتوانند محیط را روشن تر و بزرگ تر کرده و به شیک کردن فضاهای داخلی و خارجی کمک کنند، گسترش شایانی پیدا کرده است. همییشه سعی کنید از آجرهای تیره در فضاهای پرنور و از آجرهای روشن در فضاهایی با نور کم تا متوسط استفاده مزایای آجر نسوز کنید. آجرهای تولیدی در کارخانه آجر قصر در بسته بندی کارتنی و به صورت سلفون کشی شده عرضه می شوند. این رنگ علاوه بر جلوه پاک و نمیزی که عرضه می کند، زمینی و ارگانیک نیز مزایای آجر نسوز می باشد. پایین بودن قیمت آجر سبب شده است که در طول سال ها هیچوقت جذابیت استفاده از آن کم نشود. مصالح ساختمانی به متریال هایی گفته می شود که از آن ها در احداث و تولید سازه های مختلف استفاده مزایای آجر نسوز مزایای آجر نسوز می مزایای آجر نسوز مزایای آجر نسوز شود. مزایای آجر نسوز بالا بردن ارزش خانه: سقف سبز در ساختمان سبز عنصری مهم و قابل توجه است که در معماری پایدار آن هم به آن توجه زیادی میشود. آجر نسوز به آجری گفته میشود که قادر باشد دمای بیش از 1200 درجه را تحمل کنند. به طوری که امروزه از آجر نسوز در ساخت نمای ساختمان و از برخی انواع دیگر آجر به صورت تخصصی برای ساخت کوره ها و یا در مناطق صنعتی برای مواردی که قرار بر تحمل دمای بالاست استفاده می شود. آجرهای نسوز علاوه بر ویژگی های فیزیکی و شیمیایی دارای ظاهری زیبا می باشند. آجرهای کارخانه آجر قصر با گاز شهری و در کوره های سنتی و تونلی پخت می شوند. تعداد این آجر ها در هر متر مربع برابر با 49 عدد می باشند که ضخامتی به اندازه 2 سانتی متر دارند. بخش دوم مربوط به دستگاه های تولید و استهلاک آنها و هزینه ای است که بابت تعمیرات این دستگاه ها خرج می شود. مزایای آجر نسوز می توان گفت آجر بر خلاف بسیاری از مصالح دیگر که تغییرات و نوسانات ارز مستقیما در مواد اولیه تولید آن ها تاثیر دارد، بیشترین تغییر قیمت در فرآیند تولید داخل اتفاق می افتد. مزایای آجر نسوز همه این ها به این معنی است که این بتن بالقوه قوی تر، سبزتر و دارای عمر طولانی تر است. ترکیب این رنگ ها با رنگ های تیره و روشن آجرنسوز می تواند چشم هر بیننده ای را جلا دهد و زمینه ای مناسب ایجاد کند تا طروات و زیبایی رنگ گیاهان بیشتر به چشم آید.



:: بازدید از این مطلب : 52
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
نوشته شده توسط : شایان فرجی پور

ملات ماده ای چسبنده است که از ترکیب چند ماده حاصل شده و برای بهم چسباندن مصالح مختلف به یکدیگر به کار مزایای آجر نسوز می رود. گاهی اوقات این سازهها بیش از چند روز تا چند ماه دوام نمیآوردند. مزایای آجر نسوز آجر ج.ش را با خاکی که در گرمای بیش از هزار درجه خمیری نشود میپزند و آن را بیشتر در کوره نگه میدارند تا دانههای خاک کمی عرق کرده و به هم بچسبند و آجر یک مزایای آجر نسوز تکه شود. اگر این آجرها را به صورت عمودی در دیوار چینی قرار دهند و سوراخ ها آن را با ملات پر کنند، استحکام دیوار بیشتر می مزایای آجر نسوز مزایای آجر نسوز شود. 12. 7 در صورت تعطیل نمودن فعالیت پروژه از سوی پیمانکار، ایشان پیش از انجام می بایست اذن و مجوز کارفرما را اخذ نماید. کوره هموفمان : از نوع کوره هایی است که در آن حرارت متغیربوده و آجرها ثابت هستند. خانه هایی که از قطعات گیاهان ساخته می شوند اکثرا در مناطق گرمسیری و نیمه گرمسیری نظیر جنگل های بارانی یافت می شوند که در آن ها از برگ های بسیار پهن و بزرگ استفاده می مزایای آجر نسوز شود. در مقیاس بزرگ تر، این آجر در دیوار چینی محوطه ها، سوله ها، حیاط ساختمان و اطراف باغ ها و ویلاها مورد استفاده قرار می گیرد. آجر لفتون در بازار در انواعی از رنگ ها مثل قهوه ای، قرمز، زرد و گلبه ای یافت می شود که قیمت مناسب رنگ زرد و قرمز باعث شده بیشتر مورد توجه و استفاده قرار گیرد. جذب آب این نوع آجرها پایین می باشد و به خاطر سوراخ دار بودن ملات به راحتی داخل آنها قرار می گیرد و بخاطر سطح صیقلی راحت بر روی هم چیده می شود. اگر وزن بتن کمتر از ۱۹۲۰ کیلوگرم بر متر مربع باشد، جزء بتن سبک به شمار می آید. البته وزن این آجر نسبت به آجر لفتون 10 سوراخه در ابعاد مختلفش بسیار کمتر میباشد . دلیل ایجاد این سوراخ ها کمتر کردن وزن آجر می باشد، که باعث عایق بندی و ایجاد خلا می شود. کوره تونلی :از نوع کوره های است با آتش ثابت،که خشت ها توسط واگن های متحرک، به داخل کوره رانده می شوند. و دیگری بزرگتر کردن قطر سوراخ های آن ، که بدون کم شدن از مقاومت آجر ، از وزن آن کاسته شده است. یکی کم کردن اندکی از ابعاد آجر که عملاً مزیت محسوب نمی شود . مزایای آجر نسوز مواد اولیه سازنده این آجرها خاک رس، خاک نسوز یا خاک شیل می باشند، البته قیمت آجر لفتون خاک رس معمولا کم تر از آجرهای سوراخ دار شیل یا نسوز می باشد. این آجر ها از دسته آجرهای رسی هستند از لحاظ شکل و ابعاد و مشخصات فنی در نهایت دقت تهیه می گردند و بسته به شکل آنها در نقاط مختلف ساختمان در مکان های مختلف ایران استفاده می شوند. در ساخت و ساز ساختمان ها و نوعی از آجرهای سوراخ دار به کار می رود که به آن آجر لفتون می گویند. از آنجا که آجر لفتون شیل و نسوز گران تر است، آجر از خاک رس بیشتر در کوره ها پخته مزایای آجر نسوز می شود. البته رشد سریع بامبو نیست که آن را تبدیل به مادهای مناسب برای معماری نوین پایدار میکند. این آب برای خنک کردن ساختمان ها در روزهای گرم معجزه خواهد مزایای آجر نسوز کرد. البته جدیدا یک سری از کارخانه ها سفال با خاک متفاوت نیز تولید می نمایند. همچنین ارائه خدماتی مثل ارسال رایگان، نصب آجر و یا گارانتی محصول نیز از جمله مزیت هایی است که در هنگام انتخاب محل خرید خود می توانید مد نظر قرار دهید.



:: بازدید از این مطلب : 70
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
نوشته شده توسط : شایان فرجی پور

همانطور که قبلاً اشاره کردیم، از بسیاری از مواد طبیعی در ساخت و سازها مانند، چوب، شن، خاک رس، سنگ و حتی شاخه و برگ استفاده میشد. این نوع از آجرنماها نیز به صورت نسوز می باشد که شما می توانید با خیالی راحت حتی با وقوع آتش سوزی هم مشکلی در خصوص از بین رفتن نمای ساختمان خود نداشته باشید. برای آن که شکل نمای ساختمان شما شکیل تر در میان کوچه و خیابان ها خودنمایی کند؛ می توانید از انواع مختلف آخر پلاک به منظور ظرافت کار استفاده به عمل آورید. معمولا بسیاری از فروشندگان جهت راحتی کار خود ترجیح می دهند قیمت ها را از طریق سایت های آنلاین به اطلاع مزایای آجر نسوز خریداران برسانند. بنابراین بر حسب پیشرفت هایی که امروزه در عرصه صنعت ساختمان رخ داده است؛ دیگر کمتر شاهد آن خواهیم بود که آجرها به مانند قدیم در اسکلت سازه ها به مزایای آجر نسوز کار روند. در ابتدا ساخت و ساز به صورت کاملا ابتدایی انجام می گرفت، اما با گذشت زمان شاهد پیشرفت چشمگیری در این عرصه بوده مزایای آجر نسوز ایم. به طور کلی آجر پلاک با انواع مختلف خود در برابر شوره زدگی کمترین تغییر را از خود نشان می دهد تا بر حسب شرایط مختلف جویی مختلف نمای شما در برابر رطوبت دچار شوره زدگی نگردد. مورد استفاده قرار دهید. در استان تهران با توجه به اینکه آجر اصفهان مصرف بسیار زیادی دارد شما عزیزان می توانید با مراجعه به دفتر ما در تهران یا تماس با بخش فروش می توانید لیست قیمت سفال تهران را دریافت کنید. همچنین این نوع آجر در برابر گرد و غبار و دودهها هم عملکرد بسیار بهتری دارد و تنها نقطه ضعف این آجر را میتوان عدم مقاومت در برابر محیطهای قلیایی دانست. مصالح ساختمانی جدید برای نما مانند چاپ سه بعدی نمای خانه ها، هوشمندی تکنولوژی ساختمان سازی قرن حاضر را نشان می دهد. نمای خانه های قدیمی معمولا به صورت آجری با آجرهای قدیمی و سنتی رایج در آن زمان بودند. شما هر چیزی را در جای اصلی اش قرار دهید و اگر احساس تان تغییری را در ذهن تان ایجاد نماید، باید حتما با جنبه های منطقی سبک های کلاسیک و مدرن مطابق باشد، سپس تغییرات را اعمال مزایای آجر نسوز نمایید. مزایای آجر نسوز مورد استفاده قرار دهید. بر پایه انجمن استاندارد مصالح آمریکا (ASTM) دستکم خلوص مورد نیاز برای سنگ گچ در مواد صنعتی ۷۰ درصد ژیپس است در صورتی که بیشتر سنگ گچهای تجارتی و بازرگانی دارای ۷۵ تا ۹۰ درصد خلوص میباشند. ولی رفته رفته این نمای ساختمان ها به صورت سنگی با استفاده از سنگ های مختلف رنگ و لعاب نوینی به خود گرفت تا علاوه بر زیبایی، فاکتور استحکام و ماندگاری را نیز در رأس امور قرار مزایای آجر نسوز دهند. 2. خرید از مراکز فروش اینترنتی، که بدون واسطه و به صورت سریع و آسان و باقیمت های به صرفه و مناسب، به فروش انواع آجر نسوز های با دوام و زیبا نیز می پردازند. این نوع از آجرنماها از دوام و مقاومت بسیار بالایی بهره مند هستند که علاوه بر آن از زیبایی ظاهری بسیار زیادی هم بهره مزایای آجر نسوز می برند. آجرپلاک نیز گونه دیگری از محصولات تولیدی آجرنما اصفهان می باشد که در برابر تغییرات جوی مختلف از خود مقاومت بسیار بالایی خرج می مزایای آجر نسوز مزایای آجر نسوز دهد. آجر نسوزنما همان طور که از نام آن برمی آید؛ آجرنمایی است که در برابر آتش سوزی از خود مقاومت بالایی به خرج می دهد و قابل احتراق نمی باشد.



:: بازدید از این مطلب : 83
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
نوشته شده توسط : شایان فرجی پور

هزینه کمتر: 350 صفحه خورشیدی که معمولا برای یک خانه استفاده میشوند هزینهی قبض برق را 40 تا 60 درصد کاهش میدهند. تخلخل ، که هرچه درصد آن بالاتر باشد حرارت کمتری انتقال می یابد. طبعاً، آن نوع از آجری با کیفیت است که فرآیند تولید آن بر اساس استاندارد انجام شده باشد. در کل آجر سفالی از جمله قدیمی ترین نوع مصالح است که در کوره های آجرپزی و سفال پزی ساخته میشد. شهرهای بندر عباس، آبادان و اهواز، از جمله شهر های این منطقه اقلیمی مزایای آجر نسوز می باشند. از دیگر فعالیت های شرکت پشم سنگ پارامیس، خرید آجر نسوز است، ما خریدار آجر نسوز شما می باشد. شرکت پشم سنگ پارامیس همواره تلاش کرده است تا محصولاتی با بهترین به همراه بهترین خدمات در اختیار مشتریان و مصرف کننده گان قرار دهد و مشتری مداری همواره سرلوحه فعالیت های این شرکت بوده است. در این سایت ها تکسچر آجر نسوز هم به نمایش گذاشته می شود و مشتریان بر اساس آن می توانند آجر نمایی را که رنگ و طرحش دلخواه شان می باشد، تهیه کرده و آن را مورد استفاده قرار دهند. از طرف دیگر، امروزه خرید مستقیم از کارخانه را می شود از سایت های اینترنتی هم تهیه کرد. مهم ترین استفاده از آجر نسوز در نمای ساختمان است اما علاوه بر نمای ساختمان در پوشش کف ساختمان نیز مورد استفاده قرار می گیرد. علاوه بر دسته بندی گفته شده آجر نسوز رستیک، آجر نسوز سفید، آجر نسوز قرمز (تیره و روشن)، آجر نسوز نما داخلی، آجر نما نسوز شاموتی، آجر نسوز پلاک و آجر نسوز ال (L) جزو انواع آجر نسوز مزایای آجر نسوز می باشند. یکی از جدید ترین و محبوب ترین طرح های آجر نسوز امیران طرح چوب یا ترمووود مزایای آجر نسوز میباشد . محصولات آجر نسوز امیران با فرمولاسیون اختصاصی تولید شده و تمامی استانداردهای ملی و اروپایی را اخذ مزایای آجر نسوز کرده اند. قیمت آجر نما نسوز با این همه کیفیت و مزایایی که دارد بسیار مناسب و مقرون بصرفه است. شما می توانید با خرید مستقیم و بدون واسط از کارخانجات تولیدی آجر هلندی (آجر دکوراتیو) هزینه واسطه گری و بخش قابل توجهی از قیمت مصالح ساختمانی خود را کاهش دهید. از کاربرد های مهم آجر نما نسوز بکارگیری در نمای بیرونی ساختمان می باشد. پنلهای عایق سازهای یکی از بهترین مصالح ساختمان سبز و معماری پایدار موجود در بازار هستند. در کل، برای تهیه لیست قیمت روز این گونه از آجرها می شود به کارخانه آجر مشهد و یا هر شرکت دیگری مراجعه کرد و نرخ های جدید را به مزایای آجر نسوز دست آورد. نرخ روز آجر نسوز در بازار متفاوت اعلام می گردد. این در حالی است که آجر های نسوز پایداری و مقاومت مناسبی در برابر رطوبت می تواند داشته باشد. لازم است که قیمت محصولات ما با توجه به اینکه نمایندگی و تحت لیسانس یک شرکت معتبر اروپایی هستیم در مقایسه با محصولات مشابه پایین تر است و این فقط بخاطر سیستم مدیریت هزینه های تمام شده امیران میباشد مزایای آجر نسوز . مشتری گرامی برای دریافت لیست قیمت محصولات آجر نسوز نسوز امیران به صفحه لیست قیمت مراجعه نمایید مزایای آجر نسوز مزایای آجر نسوز مزایای آجر نسوز . 4. چسبندگی زیاد آجر نسوز توسط ملات و سیمان که امکان سقوط مصالح وجود ندارد.



:: بازدید از این مطلب : 77
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
نوشته شده توسط : شایان فرجی پور

مهم ترین مصالح ساختمانی مورد استفاده در پروژه های ساخت و ساز، مصالحی هایی هستند که برای ساخت هر گونه سازه از آنها استفاده می شود. مزایای آجر نسوز برخی از آنها نظیر بتن، سیمان و آجر در ساخت دیوارها به کار می روند و برخی دیگر نظیر میلگردهای فولادی برای پی ریزی و شبکه سازی در تمام سازه مورد استفاده قرار می گیرند. در پی نوسانات در بازار ارز بسیاری از بخشهای اقتصادی تحت تاثیر قرار گرفتهاند و مصالح ساختمانی نیز متاثر از آن بوده است. تنوع تخصص در این خدمات بسیار زیاد است از مجریان فنداسیون و اسکلت تا بخش بنایی، گچ کار ، آجر کار ، کاشی کار، برق کار،مجری تاسیسات ، نقاش و بسیاری تخصص دیگر. هر یک از مصالح فوق در یک یا چند بخش از پروژه های ساختمان سازی یا ساخت سازه ها مورد استفاده قرار می مزایای آجر نسوز گیرند. مزایای آجر نسوز تمام مصالح فولادی در اسکلت سازی ساختمان بدون کوچکترین تغییر یا خم شدگی، استحکام سازه را موجب می مزایای آجر نسوز شوند. سازه های فولادی در برابر لرزش بسیار مقاوم هستند و در برابر تغییرات شرایط محیطی و ثبات و پایداری خود را حفظ میکنند. این محصول در مقایسه با اجر های سفالی از خواص بهتری برخوردار بوده و در برابر چرخه یخ زدن و ذوب شدن آب، مقاومت بالایی دارد. آجر دکوراتیو در برابر گرما مقاومت خاصی را دارد و بهترین ویژگی این آجرعدم جذب چربی است. ایمنی در برابر آتش و باد از دیگر فاکتورهای اساسی است که هنگام خرید در نظر گرفته میشود؛ اما تمامی این موارد در شرایطی تعیین کننده هستند که بودجهی کافی وجود داشته مزایای آجر نسوز مزایای آجر نسوز باشد. مصالح پایدار برخلاف تصور عموم از نظر اقتصادی مقرون بصرفه هستند و در صورت استفاده درست نقش موثری در کاهش هزینه ها ایفا مزایای آجر نسوز می کنند. مزایای آجر نسوز این محصولات اگر درجه کیفی بالایی داشته باشند از بهای بیشتری نیز برخوردار هستند، از این رو افرادی که خواهان انواع با کیفیت هستند باید جهت تهیه و خرید مبلغ بیشتری نیز پرداخت کنند. اگر آجر نسوز را با سایر مصالح، به صورت ترکیبی به کار برد، جلوه ی متفاوت و بینظیری را برای فضاها می آفریند. آجرهای نما نسوز شامل رنگ بندی متنوعی هستند که آجر نما نسوز قهوه ای، آجر نما نسوز شاموتی، آجر نما نسوز مشکی، آجر نسوز نما طرح انگلیسی و آجر نسوز سفید را شامل مزایای آجر نسوز می شوند. آجر این بنای بزرگ به رنگ قرمز می باشد.



:: بازدید از این مطلب : 84
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
نوشته شده توسط : شایان فرجی پور

آجر لفتون که در شهرهای مختلف ایران به نام های بهمنی، زبره و ده سوراخ معروف است که سه طرف نما می باشد و کاربرد اصلی این آجر برای دیوار چینی و سقف و مزایای آجر نسوز مزایای آجر نسوز سوله است. در هنگام خشک شدن منقبض میشوند و به علت جذب آب بیشتر نسبت به سایر آجرها در پی سازی و کرسی چینی توصیه نمیشود. این محصول در رنگ های زرد، قرمز، گلبهی و قهوه ای تولید می شود. این آجر دارای جسمی متراکم، پر قدرت و نیمه شیشه ای است و عمدتاً در سازه هایی با قدرت تحمل بار زیاد بکار برده می شود. آجر لعابی یا به اصطلاح آجر شیشه ای هم در داخل ساختمان و هم در نمای بیرونی کاربرد دارد اما اغلب در نمای ساختمان به کار می رود. آجر نسوز نما فقط برای نمای خارجی ساختمان نیست، بلکه در فضاهای داخلی و مرطوب مانند حمام و آشپزخانه و حتی کف نیز قابل استفاده مزایای آجر نسوز است. ضخامت آجرهای مورد استفاده در نما ممکن است ۴،۳ یا ۵ سانتیمتر باشد ولی دو بعد دیگر این آجرها مانند آجرهای فشاری یا ماشینی است. آجر نسوز 5.5 سانتی سمیرم نیمه روشن کد N24016 دارای طول 26 و عرض 5.5 سانتی متر و ضخامت 2.2 سانتی متر می باشد. آجر رستیک در واقع نوعی از آجر می باشد که قالب های آن دستی هستند و بر روی سطح آن دارای حفره و خلل و فرج هایی می مزایای آجر نسوز باشد . ملات سیمان و یا آهک پوزولانی از جمله ملات های ویژه هستند که مواد پوزولانی به آن ها اضافه شده و آن ها را در برابر مواد شیمیایی و حمله سولفات ها بسیار مقاوم مزایای آجر نسوز می کند. استفاده از این مصالح در ساختمانسازی، علاوه بر طولانیتر کردن عمر سازه، مقاومت سازه در برابر عوامل مختلف را افزایش میدهد. مزایای آجر نسوز اگر از آجر در نماچینی استفاده شود، رنگ آن اهمیت پیدا میکند. علت رنگی بودن این آجرها مربوط به طریقه چیدن آجر در کوره و نحوه آتش دادن به آن است. همچنین شکل و ظاهر اجر نسوز دارای دانههای ریز مزایای آجر نسوز رنگی میباشد. مزایای آجر نسوز این نوع آجر ساخته شده از ترکیب آهک و ماسه سیلیسی است و در شرایط فشار و بخار شکل میگیرند. آجری است که دارای شکل هندسی بغیر از مکعب مستطیل معمولی مزایای آجر نسوز است. این نوع آجرها دارای دوامی کمتر از آجرهای با کیفیت ویژه ولیکن معمولاً در نماهای خارجی ساختمان دوام کافی را خواهد داشت.



:: بازدید از این مطلب : 61
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0