نوشته شده توسط : شایان فرجی پور

13. 3 آب، برق و در صورت وجود گاز مورد نیاز پیمانکار، جهت اجرای عملیات در محل کارگاه و هر طبقه به طور مجزا بر عهده کارفرما مزایای آجر نسوز می باشد. مزایای آجر نسوز مزایای آجر نسوز سبک بودن و عدم نیاز به سایر نگهدارنده ها و همچنین جذب بالای ملات موجب شده تا نصب و اجرای آن آسان و همچنین در ارتفاع پس از استفاده سقوط مزایای آجر نسوز نکند. و نحوه تولید این نوع آجر به این صورت است که ابتدا سنگها را آسیاب کرده و سپس به خاک نرم تبدیل میشود و پس از ۳ روز پخت در کوره در دمای بالای ۱۵۰۰ درجه سانتیگراد ساخته میشود. اما امروزه این نوع آجر در مناطق مختلفی از جمله در شهرهای مختلف استان اصفهان و یزد تولید میشود. نخستین بار این نوع آجر سفال در روستای لفتون تولید شد و به همین دلیل نام آن را همنام زادگاهش قرار داده اند. مزایای آجر نسوز این نوع از آجر سفال در شهرهای دیگر به نام زبره ، بهمنی و ده سوراخ معروف است که از سه طرف نما بوده و این آجر سفال برای دیوار چینی و سقف و سوله میباشد. توصیه میشود در زمان خرید حتما داشتن استانداردهای ثبات رنگ و ضد شوره بودن آجر نسوز را از فروشنده بخواهید. به دلیل خصوصیات مثل شکل ظاهری، مقاومت خوب آجر، و قیمت متوسط در بازار خرید و فروش نسبت به سایر محصولات از فروش بیشتری برخوردار است. این سیمان به نسبت سیمان پرتلند زودتر سخت مزایای آجر نسوز می شود. به علت پخت ، شامل طیف های رنگی زیبا می باشد که در پایان کار زیبایی نما صد چندان می شود. آجر سه گلآجر سه گل نوع جدیدی از مصالح ساختمانی است که در بازار موجود می باشد. این نوع آجر دارای ساختار مولکولی ظریف، متراکم و بسیار منظمی می باشد که سبب شده است از توان بسیار زیادی در دماهای بالا برخوردار باشد. برای خرید آجر نسوز باید درک کاملی از ویژگی های هر کدام از آجرهای موجود در بازار داشته باشید. علاوه بر این باید پیش از اقدام به خرید در مورد رنگ و سایز آن به توافق برسید. در هر کجای ایران که باشید، سفارش آجر نسوز تهران تا اصفهان، شیراز، مشهد و… با ارسال از درب کارخانه و ضمانت محصول انجام خواهد شد. از پرمصرف ترین محصولات سفالی آجر ، با ۱۰ گل مزایای آجر نسوز مزایای آجر نسوز می باشد. آجر سه گل یا آجر سه سوراخ به دو صورت مختلف در ساختمان کاربرد دارد. آجرلفتون یکی از انواع آجرهایی که در ساختمان سازی کاربرد دارد آجر سفال لفتون یا آجر ده سوراخ (perforated brick) است. مواد تشکیل دهنده آجر لفتن شامل خاک رس ، خاک شیل و خاک نسوز میباشد . بههمین دلیل آجرهای نسوز گزینهای مطلوب و محبوب در بین انواع مصالح ساختمانی نما و فضاهای داخلی به مزایای آجر نسوز شمار میآیند. آجر لفتون از موادی مانند خاک رس، خاک شیل و خاک نسوز تهیه میشود. برای ساخت آجر لفتون، ابتدا آجر با حرارت کم خشک می شود، سپس به صورت کامل پخته می شود . آجر لفتون یا آجر ده سوراخ ( perforated brick ) به آجری گفته میشود که به وسیله سوراخهای ایجاد شده در آن حدود ۲۵% از حجم آجر کم شده باشد.



:: بازدید از این مطلب : 87
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
نوشته شده توسط : شایان فرجی پور

کاغذهای دیواری طرح اجر سفید و همین طور پنل دیواری غالبا در فضای داخلی خانه و بر روی دیوار اتاق های خواب و پذیرایی استفاده مزایای آجر نسوز می شوند. صفحههای ساخته شده از قارچ در ساختمان سبز بین فضای درونی و بیرونی قرار میگیرند و چنان محکم هستند که نیاز به هیچ مادهی دیگری نیست همچنین عایق بهتری نسبت به فایبرگلاس مزایای آجر نسوز مزایای آجر نسوز هستند. این آجر از خاک رس تولید شده و در کوره پخته مزایای آجر نسوز می شود. تا دهه ۱۹۶۰ کربن و خاک نسوز جهت پوشاندن کورهها به کار برده میشد اما در عصر حاضر با تولید انواع آجرهای نسوز آن ها را در پوشش درونی کوره به کار می برند. بسته به دما و شرایط سرویس دهی از دیگ های بخار، کوره، اجاق گاز و غیره ، در انواع مختلف نسوز استفاده مزایای آجر نسوز می شود. بهترین زمان برای استفاده از ملات آماده شده جهت بندکشی، حداکثر 2 الی 3 ساعت می باشد. با توجه به سبک جدید ساختمان سازی از آجر های نسوز به عنوان نمای ساختمان استفاده می شود. آنچه که در بحث دکوراسیون نماها با استفاده از اجر نسوز اهمیت دارد، رنگ بندی آجر نسوز، ترکیب آن با دیگر مصالح به کار رفته در ساختمان ها و سبک قرار گرفتن آن ها می باشد. این آجر نسوز ویژه از مخلوط سولفات زیرکونیوم طبیعی، میزان ناچیزی آلومین و کوارتز تولید میشود. آجر نسوز زیرکونیوم در تولید کورههایی که به دما خیلی زیادی احتیاج دارند، به کار برده میشوند. آجرهای نسوز دارای خواص نسوز و دیرگداز هستند و به همین دلیل به اسم آجر شومینه و یا اجاق نیز شناخته میشوند. دیواری است که به طور عمده بارهای قائم را همراه با لنگر خمشی یا بدون آن تحمل مزایای آجر نسوز میکند. مزایای آجر نسوز آجر نسوز همان طور که از اسمش پیداست، دارای مقاومت بالایی در برابر حرارت و آتش سوزی هستند و در بسیاری از مراکز صنعتی در کوره ها، پاتیل ها و عایق کاری صنعتی از آجر نسوز استفاده می شود . این آجرها در طول پخت خود دارای ۴ تا ۵ درصد انبساطی خطی خواهند بود که از تغییر فاز مواد اولیه در طول پخت ایجاد مزایای آجر نسوز میشود. مزایای آجر نسوز همان گونه که از اسم این سبک آجر معلوم است، مقدار پایداری آن در مقابل دما زیاد است و به شکل کلی مقاومت زیادتری در قیاس به آجرهای معمولی دارد. طراحی و معماری داخلی ، دارای سبک های بسیار متنوع می باشد؛ هر یک از این سبک ها از فرهنگ، روحیات و علایق مشترک معماران و مردم یک سرزمین یا منطقه جغرافیایی تأثیر گرفته اند.



:: بازدید از این مطلب : 84
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
نوشته شده توسط : شایان فرجی پور

این دانه ها به صورت رنگی هستند و باعث زیباتر دیده شدن هر یک از مدل های این محصول خواهند شد. همانطور که ذکر شد آجر نسوز در انواع مختلف تولید و در اختیار مشتریان قرار می گیرد. اگر استادکار مناسبی استخدام کنید و این استادکار آجر را با اصولی که باید در طراحی آجر بکار گیرد ، این بنا سالهای سال مقاومت دارد و همچنین در برابر حشرات موذی مقاومتر مزایای آجر نسوز است . مزایای آجر نسوز همانطور که گفتیم آجر نسوز یکی از انواع آجر است که در فضاهای مختلفی از جمله نمای ساختمان و دکوراسیون داخلی مورد استفاده قرار می مزایای آجر نسوز مزایای آجر نسوز گیرد. با استفاده از آجر دکوراتیو و آجر آنتیک ، طراحان ساختمان قادر هستند طرح های متنوع و ترکیبی جذاب و گوناگونی ایجاد نمایند که برخی از زیباترین نمونه های آنها را در میان تصاویر این مقاله خواهید یافت. مزایای آجر نسوز 5.جذب زیادی با ملات وسیمان دارد و هرگز از ساختمان نمی افتد وخطرسقوط مزایای آجر نسوز مصالح صفراست. توجه داشته باشید که برای نصب آجرنسوز می توانید از چسب استفاده کنید، اما با استفاده از ملات و سیمان هم قابل نصب هستند. آجرهای نسوز نوعی عایق حرارتی برای جلوگیری از هدرفت انرژی هستند و قابلیت جذب آنها به ملات بالاست، از این رو از ساختمان سقوط نخواهند کرد. مزایای آجر نسوز به سایر مواد و مصالحی که در امور ساختمانی کاربرد دارند اما در دسته بندی مشخصی جای نگیرند، مواد متفرقه گفته می شود. برای اینکه آجرها در جای خود محکم شوند، باید آن ها را کمی مزایای آجر نسوز فشار مزایای آجر نسوز دهید. نکته مهم این است که طرح و ترکیب رنگ ها و همچنین ترکیب سنگ و آجر باعث می شود تا کار زیبایی را در نهایت ارائه دهید. آجر های شکسته در ساخت سازه قابل کاربرد نیستند ، اما استفاده از آن ها در حیاط و یا باغ یک روش هوشمندانه برای صرفه اقتصادی و حفظ محیط زیست است. از مهمترین ویژگی های استفاده از آجر آنتیک در نمای داخلی یا خارجی ساختمان می توان به نصب آسان و همین طور مقاومت در برابر شرایط مختلف آب و هوایی و حتی آتش سوزی اشاره کرد. پوشش یک دیوار به وسیله یکی از این آجرهای زیبا می تواند یک فضای متفاوت در ترکیب سبک ها سنتی و مدرن ایجاد کند.



:: بازدید از این مطلب : 83
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
نوشته شده توسط : شایان فرجی پور

معماران از ادوار گذشته جهت جلوگیری از نفوذ آب و ایجاد نقشهای بدیع با رنگ بندی های مختلف بر روی نمای ساختمانهای معماری سنتی ایران از لعاب استفاده می مزایای آجر نسوز مزایای آجر نسوز کرده اند. مزایای آجر نسوز این نوع آجر دارای مواد پلیمری بوده و از این جهت از رشد باکتری ها و قارچ جلوگیری می نماید. بدین صورت است که پوششی از ترکیب مواد معدنی روی یک یا چند سطح آجر پاشیده مزایای آجر نسوز میشود. فرآیند ساخت و ساز در ساختمان سازی، مجموعهای از تکنیکها و صنایعی است که در مونتاژ و نصب سازهها نقش دارد و در نهایت به ساخت پناهگاه منجر میشود. تنها تفاوت ان این است که روی آن با لعاب کاشی پوشانیده شده و فقط در نما سازی ساختمان به کار میرود. لعابدار کردن سطح آجر سبب می گردد سطح لعاب خورده دارای نفوذ ناپذیری فوق العاده ای گردد که این خاصیت علاوه بر محافظت در برابر لکه دار شدن محصول، مقاومت به سایش آجر را نیز افزایش می دهد. با لعابدار کردن آجرنسوز مقاومت به یخ زدگی که یکی از مهمترین عوامل در بکارگیری آجر در مناطق اقلیمی مختلف می باشد افزایش یافته که این خود به دلیل نفوذناپذیر شدن سطح آجر نسوز می باشد. آجر نسوز یکی از انواع آجر ها است که طراحی داخلی با ” آجر نسوز ” قابل مزایای آجر نسوز استفاده است. • وزن بتن نما به دلیل شکل ظاهری و قالب گذاری خاص نسبت به سایر مصالحی که برای نمای داخلی و خارجی ساختمان استفاده می شوند وزن سبک مزایای آجر نسوز تری دارد. نصب نسبتا آسان: صفحههای خورشیدی مدرن فرآیند نصب راحتتری نسبت به مدلهای قدیمی دارند و در معماری نوین پایدار جای پای خود را محکم کردهاند. میتوان با مواد انعطاف پذیری مثل غشای پارچهای ساختمانهای مدرنی را ساخت که با شبکههای از کابلهای فولادی محکم و پایدار میشوند. به دلیل پایداری و استحکام پنلهای عایق سازهای یکی از بهترین مصالح معماری نوین پایدار مزایای آجر نسوز هستند. 19 امین طبقه از طبقات ثبت برند مربوط به مصالح ساختمانی است. در این مجموعه سعی شده است تا با همکاری صمیمانه و هماهنگ بین پرسنل، در کمترین زمان بهترین کیفیت را به مشتریان عزیز عرضه بداریم. تمامی سعی و همت این مجموعه از بدو تاسیس تاکنون درجهت جلب رضایت مشتریان گرامی از اقصی نقاط کشور عزیزمان مزایای آجر نسوز بوده است. فعالیت میکنیم، وبا همکاری با تعدادی از معتبر ترین برند های بازار سعی در تامین بهترین محصولات بازار را برای شما داریم. این افتخار را دارد که با تولید انواع آجر با بهترین کیفیت و نازلترین قیمت در خدمت شما هم میهنان گرامی باشد. این فروشگاه در حال حاضر با ارائه انواع آجرهای نمای نسوز، آجر شیل و رس، سفال و سنتی در رنگها و اندازه های متنوع علاوه بر توزیع مصالح ساختمانی، مشغول به فعالیت می باشد. شرکت صنایع آجر تولید کننده ، توزیع کننده ، ارائه دهنده ی خدمات و مشاوره مزایای آجر نسوز میباشد. دفتر فروش آجر صادقی با مدیریت مرحوم حاج عباس در سال 1350 در زمینه توزیع و تهیه مصالح ساختمانی تاسیس شد.



:: بازدید از این مطلب : 79
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
نوشته شده توسط : شایان فرجی پور

وی در مورد گران ترین نوع آجرنسوز برای نمای ساختمان گفت: گران ترین آجرنسوزها در بازار آجرنسوزهای مشکی رنگ هستند که سایز 20x40 تولید کارخانه دیرگداز اراک 462هزار تومان فروخته می شود. وی گفت: متداول ترین و بیشترین سایز آجرنسوزی که در بازار فروخته می شود سایز 7x33 هست که با در نظر گرفتن بندکشی در اجرا 39 قالب برای هر مترمربع باقیمت 46 هزار تومان فروخته مزایای آجر نسوز می شود. آجر نسوز هم به صورت دوغابی یا تر و هم به صورت خشک قابل اجرا است. پر مصرف ترین ابعاد آن 2/5×31×7 و 2/5×31×3 یا همان کرکره ای است اما به تازگی ابعاد بزرگتری مانند 60×10 هم تولید می شود. ماسه طبیعی دوبار شور :همانطور که گفته شد این ماسه خاک کمی دارد و راحتر فضاهای خالی را پر میکند. مزایای آجر نسوز به این چنین دیواری نمای آنتیک پشت تلویزیون گفته می شود که با آجر سفید دکوراتیو یا همان آجر آنتیک سفید کار شده مزایای آجر نسوز است. مزایای آجر نسوز آجر مشکی را می توان با آجر سفید یا رنگهای روشن بصورت ترکیبی مزایای آجر نسوز استفاده کرد. آجرنمای مشکی را نیز می توان بصورت باکس در نمای خارجی و طراحی داخلی استفاده کرد. البته جدیدا یک سری از کارخانه ها سفال با خاک متفاوت نیز تولید می نمایند. علاوه بر این ، کوره الکتریکی برای انجام اهداف تحقیقاتی نیز کاربرد دارد . گفتنی است آجرنسوز برای نمای ساختمان که رنگ های خاص مشکی دارند بالاترین قیمت های آجرنسوز را به خود اختصاص می دهند. این محصول به علت تولید صنعتی به وفور و با قیمت مناسب در دسترس است، که یکی از مزیت های آن نسبت به سنگ و چوب مزایای آجر نسوز ترمووود مزایای آجر نسوز است. همچنین نباید به هیچ عنوان لب پریدگی داشته باشند و توجه نمایید تا رگه های ترک در آجرنسوز نماها به هیچ عنوان نباشد. بر این اساس امیدوارم دولت هم شرایط ما را درک کند تا در جهت ارتقای کمی و کیفی تولید حرکت کنیم. مزایای آجر نسوز وی افزود حتی کارخانه آجرنماچین آمادگی دارد تا برای پروژه های لاکچری و سخنرانی ای به درخواست سازنده و معمار قالب های سفارشی در اندازه های متفاوت را تولید مزایای آجر نسوز کند. بتن هوادار نوعی بتن یبک است که با استفاده از افزودنی های هوازا تولید می شود و کاربرد آن در مکان هایی است که امکان ذوب و انجماد بتن وجود دارد. از این متریال در ساخت المان هایی که در ساختمان سازی مورد استفاده قرار می گیرند، استفاده می شود. این کاشی ها جنبه دکوراتیو دارند و در مکان هایی نظیر آشپزخانه و حمام قابل استفاده هستند.



:: بازدید از این مطلب : 55
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0

صفحه قبل 1 2 3 صفحه بعد